Trwa ładowanie...

Szukaj

Sekretariat synodu


Regulaminu synodu:

§ 37. Sekretariat synodu działa w sposób stały i nie jest ciałem kolegialnym synodu.

§ 38. Kierownikiem sekretariatu jest sekretarz synodu, który pełni równocześnie funkcję sekretarza komisji głównej.

§ 39. W skład sekretariatu wchodzą:

1. sekretarze komisji tematycznych,
2. rzecznik prasowy diecezji,
3. inne osoby mianowane przez biskupa.

§ 40. Do zadań sekretariatu należy:

1. organizowanie współpracy między poszczególnymi podmiotami działającymi w ramach synodu, a zwłaszcza dbanie o wewnętrzny obieg dokumentów,
2. prowadzenie korespondencji komisji głównej, komisji teologicznej, komisji prawnej i komisji tematycznych,
3. gromadzenie i udostępnianie właściwym podmiotom materiałów nadsyłanych do synodu,
4. organizowanie sesji synodalnych we współpracy z odpowiednimi urzędami diecezji,
5. sporządzanie protokołów z sesji synodalnych i z posiedzeń komisji głównej,
6. współpraca w sporządzaniu protokołów z posiedzeń komisji teologicznej, komisji prawnej i komisji tematycznych z sekretarzami tych komisji,
7. gromadzenie i przechowywanie akt i dokumentacji - także audiowizualnej - prac synodu we współpracy z archiwum diecezjalnym,
8. podejmowanie innych zadań w porozumieniu z przewodniczącymi komisji,
9. koordynowanie i wspieranie prac zespołów synodalnych,
10. prowadzenie i koordynowanie działań informacyjnych, formacyjnych i promocyjnych związanych z pracami synodu, a zwłaszcza:
a) prowadzenie strony internetowej synodu,
b) przygotowywanie materiałów dla mediów,
c) przygotowywanie materiałów duszpasterskich.

Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x